torsdag 1 maj 2008

Jag har inte hunnit skriva på ett par dagar för att igår fick jag åka upp till sjukhuset för jag låg och spydde hela natten till igår. Jag fick åka upp på provtagning och dom visade inget. Sedan åkte vi hem igen 3 timmar senare. Tur att jag hade med mig datorn.

Och idag ringde dom och sa att jag var tvungen att åka upp idag också för när jag gick genom sjukhuset igår så gick jag förbi någon med vattkoppor. Jag och pappa åkte upp så att jag kunde få 2 sprutor, en i varje ben. Det var roligt. INTE






3 kommentarer:

Anonym sa...

Lilla vän,
en sådan otur, men bra att Du fick sprutor mot vattenkoppor så Du inte får denna sjukdom.
Nu ska Du se att allt ordnar sig till det bästa.
och nu verkar det bli bra väder .Solen skiner igen , efter allt regnande igår.
Kram från farmor.

Anonym sa...

Hej Vickan!

Du är en klippa som klarar av att gå igenom att det här. Jag tycker du är jättetuff och stark. Du skall se att det kommer gå bra det här.

Tänker på dig!

Kram från farbror Tobias!

Anonym sa...

Hej tjejen du är så grym som fixar allt det här.Kram Linda (moster)